Znaleziono 23 wyniki

autor: borek921
13 kwie 2017, 10:16
Forum: Hobby
Temat: Gry komputerowe
Odpowiedzi: 657
Odsłony: 54079

Re: Gry komputerowe

Nie moge edytowac posta :O
autor: borek921
12 kwie 2017, 21:12
Forum: Hobby
Temat: Gry komputerowe
Odpowiedzi: 657
Odsłony: 54079

Re: Gry komputerowe

Wybacz, poprawię.
autor: borek921
12 kwie 2017, 0:07
Forum: Hobby
Temat: Gry komputerowe
Odpowiedzi: 657
Odsłony: 54079

Re: Gry komputerowe

Zagrajcie sobie w Moirai . Gra darmowa, pomysłowa, bardzo krótka (trwa około 10 minut) z ciekawym zakończeniem. Najważniejsze to nie zaspoilerować sobie końcówki i nie przejmować się grafiką, bo nie o to tutaj chodzi. Zagralem, bardzo ciekawy pomysl :D goscie sobie zrobili eksperyment spolecznoscio...
autor: borek921
03 kwie 2017, 22:10
Forum: Relacje
Temat: Trochę ogarnęłam dlaczego niektórzy za mną nie przepadają
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 5124

Re: Trochę ogarnęłam dlaczego niektórzy za mną nie przepadają

Dokładnie wiem co czujesz, i podobnie tak jak u ciebie i innych osob wypowiadajacych sie w tym temacie - najgorzej jest w pracy. U siebie nie jestem lubiany i raczej uchodze za gbura, bo nie jestem wlasnie rozmowny a przynajmniej nie na tematy, na ktore ludzie przewaznie w pracy zagaduja tj. wymieni...
autor: borek921
03 kwie 2017, 16:58
Forum: Być intro
Temat: Za długo wśród ludzi - jak reagujecie?
Odpowiedzi: 55
Odsłony: 9044

Re: Za długo wśród ludzi - jak reagujecie?

Ja osobiscie sie oddalam na jakis czas ;d jak np. jestem ze znajomymi na domówce w sylwestra to po jakims czasie po prostu ide sie polozyc do czyjejś sypialni albo posiedziec w kuchni przy oknie ;d za dlugo tez nie siedze szybko sie zwijam przewaznie, mimo ze takie imprezy to raz na ladnych pare mie...
autor: borek921
02 kwie 2017, 23:20
Forum: Filmy, seriale, telewizja
Temat: Dobry film ktory ostatnio widzieliście:)
Odpowiedzi: 651
Odsłony: 63433

Re: Dobry film ktory ostatnio widzieliście:)

Ogladalem Swiss Army Man, jeden z moich ulubionych filmu zeszlego roku :)
autor: borek921
02 kwie 2017, 9:48
Forum: Filmy, seriale, telewizja
Temat: Dobry film ktory ostatnio widzieliście:)
Odpowiedzi: 651
Odsłony: 63433

Re: Dobry film ktory ostatnio widzieliście:)

W tę srodę byłem na Life. Bardzo mi sie podobal :) W sumie to nic nowego, taki mix Obcego/Grawitacji z naciskiem na obcego z tym, ze o wiele bardziej osadzony w rzeczywistosci niz Obcy, film byl bardziej sci niż fi. Sprawial wrazenie, jakby pokazywal co by sie faktycznie moglo stac, gdyby czlowiek o...
autor: borek921
31 mar 2017, 19:35
Forum: Światopogląd
Temat: Czy czynione dobro rzeczywiście wraca ?
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 3660

Re: Czy czynione dobro rzeczywiście wraca ?

Nie wierze w takie rzeczy, niestety ale raczej jestem cynikiem. Nie wierzę ani w boga, ani w karmę, ani w życie po śmierci i inne takie podniosłe przekonania. Nie mowie, ze wierzyc w cos takiego jest zle, wiara w takie rzeczy moze odnosic polowicznie efekt placebo, i mysle ze wlasnie stad sie takie ...
autor: borek921
30 mar 2017, 21:43
Forum: Gry i zabawy społeczne ;)
Temat: Tak czy nie?
Odpowiedzi: 737
Odsłony: 45682

Re: Tak czy nie?

Nie

Czy majac szanse uniknac jakichkolwiek konsekwencji, zrobilbys cos bardzo zlego ale korzystnego dla ciebie? Ukrasc cos bardzo wartosciowego lub duza sume pieniedzy, pozbyc sie jakiegos wroga etc
autor: borek921
30 mar 2017, 20:51
Forum: Związki
Temat: Portale Randkowe
Odpowiedzi: 248
Odsłony: 28863

Re: Portale Randkowe

Facet tak napisal? :D Kurde tak prosto z mostu, jak pytanie rekrutacyjne? :D No niezle :D Ogolnie z tymi chmurkami na temat pasji to... kurde nie wiem, jak niektore profile czytalem to nie moglem sie oprzec wrazeniu, ze ludzie wlasnie klikali co popadlo, albo co im sie zdarzylo raz w zyciu robic. Ma...
autor: borek921
30 mar 2017, 20:48
Forum: Hobby
Temat: Gry komputerowe
Odpowiedzi: 657
Odsłony: 54079

Re: Gry komputerowe

A ja z kolei w druga strone ;d znaczy lubie fantasy tez, lubie Warcrafta, Dragon Age, uniwersum Tolkiena etc, ale sci-fi jakos mnie bardziej chwyta, uwielbiam sie gapic w gwiazdy i rozmyslac :) Polecam dac szanse ME, fenomenalna fabula na wielka skale i ekipa wyjatkowych, zapadajacych w pamiec posta...
autor: borek921
30 mar 2017, 10:39
Forum: Związki
Temat: Portale Randkowe
Odpowiedzi: 248
Odsłony: 28863

Re: Portale Randkowe

A miałaś jakiś opis na swoim profilu? Ja gdy probowalem podrozowac po tych portalach randkowych to znaczna wiekszosc kobiet, czy to ladnych, czy brzydkich, czy bez zdjecia, miala albo kompletny brak opisu, albo bardzo szczątkowy. Opisy, w ktore naprawde przelano choć minimum starań i serca to była r...
autor: borek921
30 mar 2017, 8:31
Forum: Hobby
Temat: Gry komputerowe
Odpowiedzi: 657
Odsłony: 54079

Re: Gry komputerowe

Gry mru. Często lubie ''zamykac sie'' w swiecie gier, nawet bardzo, czasami przesadnie. Jest ich tak wiele.. wiec wymienie ulubione w ostatnim czasie : Wiedzmin oczywiscie, assassiny wszystkie, FarCry Primal, Fable 1 - 3, seria cultures, settlersy, stronghold nu.. i rozne strategiczne lub jakies rp...
autor: borek921
30 mar 2017, 8:27
Forum: Związki
Temat: Portale Randkowe
Odpowiedzi: 248
Odsłony: 28863

Re: Portale Randkowe

Chcialbym sie odniesc do offtopowego tematu tych "zainteresowan", (post o portalach juz wrzucilem kilka stron wstecz, wiec swoje 3 grosze dalem). Bardzo dawno juz cos takiego zaobserwowalem, ale nie chcialem tego pisac, bo gdy ostatnio o tym napisalem otwarcie to zostalem zwyzywany od szowinistów et...