Poszukiwani mężczyźni do udziału w badaniu

W tym miejscu zamieszczane są informacje o charakterze społecznym: apele, zbiórki, prośby o pomoc, teksty i linki do fundacji.
psychologicznie
Wtajemniczony
Posty: 5
Rejestracja: 15 lip 2014, 21:59
Płeć: kobieta

Poszukiwani mężczyźni do udziału w badaniu

Post autor: psychologicznie »

Witam serdecznie

Jestem studentką psychologii i piszę pracę magisterską porównującą osoby będące singlami i w bliskim związku. Celem pracy jest ustalenie, czym charakteryzują się te osoby – jaka jest ich płeć psychologiczna, styl przywiązania oraz jak pojmują miłość. W próbie badawczej brakuje mi kilkunastu osób płci męskiej, głównie tych pozostających w stanie wolnym. Liczę na pomoc i owocną współpracę z użytkownikami tego forum :).
Ankieta jest całkowicie anonimowa, a jej wyniki będą służyć tylko pracy naukowej.

Wypełnienie testów zajmuje około 10 min, nooo max. 15! [wersja dla osób w związku jest dłuższa]

Link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/1aUL5te ... rm?c=0&w=1

Jeśli macie jakiekolwiek pytania - chętnie odpowiem.

Z góry dziękuję!
Awatar użytkownika
Bzdzichu
Wtajemniczony
Posty: 7
Rejestracja: 22 sty 2014, 13:46
Płeć: nieokreślona
Lokalizacja: Wrocław

Re: Poszukiwani mężczyźni do udziału w badaniu

Post autor: Bzdzichu »

psychologicznie pisze:Jeśli macie jakiekolwiek pytania - chętnie odpowiem.
Na ile takie badania testem przez internet jest wiarygodne? Skoro...

1. Nie rozumiałem do końca niektórych pytań, np. "czy jestem delikatny?" - W sensie "nadwrażliwy", czy w obchodzeniu się z innymi?

2. W ankiecie o stosunku do miłości w związku, trzeba się odnosić do odbytych związków. A ja byłem w wielu związkach, ale w żadnym nie kochałem partnerki (nawet nie byłem zauroczony). Jak byłem zakochany, to akurat bez wzajemności :lol: , tak że pierwsza połowa tej ankiety w moim wydaniu jest mało merytoryczna... :wink: (pomimo, że spełniłem podane kryteria badania, czyli "singiel ze związkową przeszłością")