Studiujecie?

Dyskusje dotyczące życia, społeczeństwa, polityki, filozofii itp.
Wednesday
Zagubiona dusza
Posty: 4
Rejestracja: 29 sie 2016, 21:27
Płeć: kobieta

Studiujecie?

Post autor: Wednesday »

Czy są wśród was studenci? Co studiujecie ? I czy macie jakieś problemy z introwertyzmem na studiach?
Awatar użytkownika
Saladin
Ekstrawertyk
Posty: 304
Rejestracja: 10 lut 2014, 23:29
Płeć: mężczyzna
Enneagram: 7w8
MBTI: ENFP
Lokalizacja: Poznań

Re: Studiujecie?

Post autor: Saladin »

Ja studiuję Informatykę zaocznie, przedtem miałem roczną przygodę z kierunkiem informatyczno- ekonomicznym na studiach dziennych (wtedy byłem bardziej intro) i powiem szczerze że nie było problemów. Nie należałem do elity towarzyskiej, miałem jednego kumpla z którym się trzymałem i nie miałem problemu z dogadywaniem się z grupą. ;)
"The worst lies, are the lies you tell to yourself."

"Don't be sorry. Be better."

Mój kanał na youtubie: https://www.youtube.com/channel/UCBstmW ... LTis8vE-hA
Awatar użytkownika
Coldman
Administrator
Posty: 2680
Rejestracja: 07 lip 2014, 2:27
Płeć: mężczyzna
Enneagram: 4w5
MBTI: Szajs
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Studiujecie?

Post autor: Coldman »

Nie studiuje i nie zamierzam :)
Patrycjusz
Rozkręcony intro
Posty: 277
Rejestracja: 08 sty 2015, 15:47
Płeć: mężczyzna

Re: Studiujecie?

Post autor: Patrycjusz »

Saladin pisze:Nie należałem do elity towarzyskiej, miałem jednego kumpla z którym się trzymałem i nie miałem problemu z dogadywaniem się z grupą. ;)