Czy wy mieliście podobnie w gimnazjum, że byliście przez każde grupy odrzucani?

Dział forum, w którym poruszane są tematy dotyczące kontaktów międzyludzkich, a także problemów w relacjach, których przyczyną może być introwersja.
kacii7331
Wtajemniczony
Posty: 8
Rejestracja: 16 cze 2018, 23:37
Płeć: mężczyzna

Czy wy mieliście podobnie w gimnazjum, że byliście przez każde grupy odrzucani?

Post autor: kacii7331 »

J. W
Jeszcze ten tekst "szukaj kolegów" nie zależnie od wieku. Obecnie jestem w technikum ale nadal czuje tą, nie wiem jak pojąć "zraze" do ludzi i nadal się czuje śmieciem, chociaż mam paru koleszków....
Dodam, że po tym mi pozostała depresja....
Awatar użytkownika
Ofelijka
Zagubiona dusza
Posty: 2
Rejestracja: 05 maja 2018, 23:11
Płeć: kobieta
Enneagram: 5w4
MBTI: INTP

Re: Czy wy mieliście podobnie w gimnazjum, że byliście przez każde grupy odrzucani?

Post autor: Ofelijka »

Miałam podobnie, choć zależy jak na to spojrzeć, bo w moim przypadku wcale nie starałam się należeć do którejkolwiek grupy - wiedziałam, że z tymi ludźmi, których miałam w klasie, raczej i tak się nie dogadam. Jeśli uważasz, że te znajomości które masz są coś warte, to dbaj o nie... Gimnazjum to najgorszy czas dla wielu intro, otoczenie wykazuje praktycznie zero akceptacji inności, nie mówiąc już o jej zrozumieniu. Trzymaj się!
Don't shrink from nature's brutal perfection. Take joy in it. Embrace it. Understand it and revel in it. Respect its strength, its wisdom, its brutality and its all-encompassing power.
s1a3p1a1
Pobudzony intro
Posty: 147
Rejestracja: 10 lut 2018, 4:05
Płeć: nieokreślona

Re: Czy wy mieliście podobnie w gimnazjum, że byliście przez każde grupy odrzucani?

Post autor: s1a3p1a1 »