Problem z nawiązaniem dłuższej znajomości.

Tutaj możemy zadać pytanie dotyczące konkretnego problemu związanego mniej lub bardziej z introwertyzmem naszym lub innych, poprosić o pomoc, rady, wskazówki.
osoba
Intronek
Posty: 31
Rejestracja: 21 cze 2014, 13:56
Płeć: mężczyzna

Problem z nawiązaniem dłuższej znajomości.

Post autor: osoba »

Witam wszystkich, bo to mój pierwszy post.
To, że tu zajrzałem i się zalogowałem wynikło z nagłej spontanicznej decyzji. Być może ktoś zdoła mi pomóc, albo po prostu zobaczę jakie jest Wasze zdanie na ten temat. Tylko szczerze, bez sztucznego pocieszania czy innych tego typu zabiegów. Proszę, napiszcie co o tym myślicie, podzielcie się jakąś radą.

Żeby lepiej przedstawić moją sytuację, niestety muszę się trochę rozpisać o mojej osobie. Mam nadzieję, że przeczytacie, bo momentami może się wydawać, że „leję wodę”, ale tak nie jest. ;)

Mam ponad 20 lat, studiuję kierunek na którym zobaczenie dziewczyny niemalże graniczy z cudem. Jestem introwertykiem, ale pewnie znajdzie się kilka rzeczy, które odbiegają od stereotypu. Od jakiś 2 lat zaczynam mieć dość dużego doła z powodu samotności. Mimo że bardzo chciałbym znaleźć kogoś bliskiego (dziewczynę) to prowadząc mój tryb życia jest to niemalże niemożliwe.