Pierwsza praca / samodzielne utrzymanie

Tutaj możemy zadać pytanie dotyczące konkretnego problemu związanego mniej lub bardziej z introwertyzmem naszym lub innych, poprosić o pomoc, rady, wskazówki.
fishyfish
Wtajemniczony
Posty: 5
Rejestracja: 14 paź 2015, 21:12
Płeć: mężczyzna
Enneagram: 4w5
MBTI: INTJ
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Pierwsza praca / samodzielne utrzymanie

Post autor: fishyfish »

Witam wszystkich,
Mam 18 lat i moje życie tak się potoczyło, że obecnie muszę zacząć sam się utrzymywać. Niestety od stycznia będę zmuszony żyć sam dla siebie, muszę wynająć jakiś pokój i znaleźć pracę.. i tu jest największy problem.
Pracowałem już w call center, gdzie wytrzymałem dwa dni, po których byłem psychicznie wykończony, nie byłem w stanie myśleć, ogólnie wpadłem w stan depresyjny, a że umowa na miesiąc podpisana i nie mogłem odstąpić to udawałem, że jestem chory, na szczęście lekarz był w stanie zrozumieć mój problem i wypisał zwolnienie.. Następną pracą była praca jako promotor marki, stałem w Saturnie i miałem promować drukarki i laptopy mojej firmy.. byłem tam tylko dwa tygodnie, praca polegała na podchodzeniu do ludzi którzy oglądają drukarki i doradzanie tak, aby wybrali moją firmę. Klientów było niewiele i chyba w tym problem - przez 8 godzin stałem tylko na jednym dziale, kontakt z pracownikami tego sklepu praktycznie zerowy, co było ok, ale nie mogłem używać telefonu, nie mogłem nawet usiąść, no i nie miałem jasno określonych obowiązków, mogłem jedynie stać i patrzeć dookoła, ewntualnie przejść się 5 metrów... rzuciłem to.

Szukam pracy już dwa tygodnie codziennie, umawiam się na spotkania a często nawet nie przychodzę, albo mnie nie przyjmują.. Mój główny problem polega na tym, że nie mam żadnego doświadczenia, muszę szukać typowo pierwszej pracy, a w większości po prostu nie dam sobie rady ze względu na to że jestem intro..
Pociesza mnie fakt, że za ~1,5 roku będę mógł pracować jako programista, ale przez ten czas muszę się sam utrzymać i przeżyć.