Braki w znajomych

Tutaj możemy zadać pytanie dotyczące konkretnego problemu związanego mniej lub bardziej z introwertyzmem naszym lub innych, poprosić o pomoc, rady, wskazówki.
Awatar użytkownika
Hydro
Intronek
Posty: 29
Rejestracja: 18 sty 2016, 3:12
Płeć: mężczyzna
Enneagram: 5w4
MBTI: INFP
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Braki w znajomych

Post autor: Hydro »

Widzę, że podobne tematy były już wałkowane na forum ale postanowiłem i tak opisać mój problem.

Lata lecą (level 25), a ja doszedłem do takiego momentu w życiu w którym wykruszył mi się ten fundament społeczny jakim są znajomi. Wiadomo, ludzie się porozjeżdżali, kontakty się pourywały i takie tam – obecnie zostały mi tylko kontakty w stylu praca/praca/praca (a to też strasznie mało osób, a ja i tak siedzę przed komputerem i męczę zdrowie – więc raczej jestem tam dość hermetyczny). Ktoś pewnie powie studia/koła naukowe – takie miejsca odpadają bo nie jestem studentem, poszedłem trochę inną drogą i to pewnie też trochę wykruszyło te podstawy. Dodam też, że jako tako nie mam problemu z nieśmiałością, jestem nawet dość otwartą osobą – ba, lubię się nawet czasem dobrze zabawić (bez przesady, introstan musi być zachowany). Można powiedzieć, że czuję się trochę tak jakbym wszystko rzucił i wyjechał gdzieś w jakieś losowe miejsce – a tak nie jest, cały czas jestem w moim mieście – tylko brak mi pomysłu skąd tu wyczarować nowych znajomych.
martuella

Re: Braki w znajomych

Post autor: martuella »

Kiedy zobaczyłam nazwę tematu, to w pierwszym momemcie śmiechłam, bo "braki w znajomych" skojarzyły mi się z "brakami w uzębieniu", ale jest jednak coś, co łączy te dwie rzeczy :D Jednym z powodów, dla którego tracimy zęby jest brak dbałości o nie. Czy z kontaktami nie jest czasem podobnie? Napisałeś tylko, że ludzie się porozjeżdżali, a kontakty pourywały. Robiłeś coś, żeby temu zapobiec?
Nestor

Re: Braki w znajomych

Post autor: Nestor »

Hydro pisze:introstan musi być zachowany