Jak znaleźć to co chcę robić w życiu ? (praca)

Tutaj możemy zadać pytanie dotyczące konkretnego problemu związanego mniej lub bardziej z introwertyzmem naszym lub innych, poprosić o pomoc, rady, wskazówki.
Awatar użytkownika
Kiriot_Onky
Intronek
Posty: 52
Rejestracja: 14 maja 2016, 22:20
Płeć: mężczyzna
Enneagram: 5w4
MBTI: INTJ
Lokalizacja: Gliwice

Jak znaleźć to co chcę robić w życiu ? (praca)

Post autor: Kiriot_Onky »

Kolejny standardowy temat, z człowieczkiem który nie wie jaki kurs obrać w kształceniu :lol: .

Jestem studentem drugiego roku kierunku automatyka i robotyka, lat 20, typ osobowości INTJ.
Sesja przed chwilą zdana także jest dobrze :) . Jestem dosyć zamkniętym w sobie człowiekiem, żyjącym we własnym świecie, nieśmiałym o słabych umiejętnościach interpersonalnych toteż cenię sobie niezależność i swobodę działania także.

Wiedziałem, że koniecznie chce mieć inżyniera dlatego politechnika. Wybrany przeze mnie kierunek miał być kompromisem pomiędzy moimi zainteresowaniami a potencjalnymi zarobkami. Mam analityczny umysł i dobrze odnajduje się w przedmiotach ścisłych, matma, fizyka, informatyka ale też chemia i biologia. Generalnie jestem ciekawym świata człowiekiem i interesuje mnie masa innych rzeczy ale nie na tyle żeby zająć się jedną konkretną. Posiadam duża wiedzę ogólną ale wiedza specjalistyczna już wypada gorzej.

Chciałbym też móc w miarę szybko zarabiać, toteż uczę się programowania w javie bo ponoć programiści zarabiają najwięcej. No ale programowanie takich durnych aplikacji biznesowych może jest opłacalne ale mało satysfakcjonujące. Tak samo programowanie aplikacji mobilnych dla jakichś prostych człowieków też wydaje mi się nudne. Chciałbym robić coś ciekawego, coś co będę mógł rozwijać, ulepszać , inwestując czas, pieniądze oraz obserwować rozwój tego czegoś, no i żeby było dobrze płatne ;) .

Będę bardzo wdzięczny za konkretne propozycje, ale także niewielkie wskazówki jaki obrać kierunek też będą na miarę złota.
Pozdrawiam serdecznie.