Muzyka jako zainteresowanie :)

Muzyczne rekomendacje, preferencje i zainteresowania. Dział tylko na temat muzyki.
bezimienny
Introwertyk
Posty: 93
Rejestracja: 09 cze 2008, 13:20
Płeć: nieokreślona

Muzyka jako zainteresowanie :)

Post autor: bezimienny »

Interesuje się ktoś może muzyką od kuchni? Teorią, historią, graniem na instrumentach profesjonalnie lub amatorsko, pod okiem nauczyciela lub na własną rękę, co? :)

Ja jestem początkującym gitarzystą samoukiem. Miałem przedtem kontakt z różnymi zabawko-instrumentami (cymbałki itp.). Głównie zależy mi na umiejętności improwizacji, więc wiadomości z dziedziny teorii są dopasowane do moich celów, dlatego np. temat form klasycznych mam zaniedbany, chociaż ostatnio trochę się Chopinem zainteresowałem to może się coś odmieni. :) Są już dwa tematy o tym czego słuchamy, więc może napiszę, że interesuje się rozwojem muzyki od bluesa (elektrycznego) do heavy metalu zahaczając o jazz, najbardziej orientuje się w przedziale czasowym 1965-75 r. na na terenie Wielkiej Brytanii.
Awatar użytkownika
underdog
Stały bywalec
Posty: 242
Rejestracja: 10 sie 2007, 17:29
Płeć: nieokreślona
Lokalizacja: Kraków

Post autor: underdog »

Mnie zainteresował punk, przede wszystkim jako zjawisko społeczne, ale muzykę też lubię (szczególnie postpunk). Problem w tym, że tego nie da się tak łatwo ogarnąć. Żeby dobrze zrozumieć punk trzeba mieć w paluszku całą historię rocka, kontestację kulturową, angielskich młodych gniewnych itp. itd.

No ale to nie szkoła, czasem sobie coś poczytam dla przyjemności. Nikt mnie przepytywać nie będzie :P
A przy okazji zaczynam się uczyć gry na gitarze, dla zabawy, ale też żeby poznać trochę lepiej muzykę od strony warsztatu :wink:
Zoe

Re: Muzyka jako zainteresowanie :)

Post autor: Zoe »

bezimienny pisze:Miałem przedtem kontakt z różnymi zabawko-instrumentami (cymbałki itp.)
Chyba miałeś na myśli dzwonki chromatyczne:).