Okultyzm i inne takie .

Tutaj porozmawiać możemy o naszych zainteresowaniach, bardziej lub mniej popularnych pasjach czy nawet... dziwactwach :)
Awatar użytkownika
NoxVurme
Introwertyk
Posty: 90
Rejestracja: 15 maja 2014, 18:31
Płeć: mężczyzna
Enneagram: 1w2
MBTI: ISTJ
Lokalizacja: Chory umysł i Dewiacje Intelektualne

Okultyzm i inne takie .

Post autor: NoxVurme »

Czarna Magia , szamanizm, biała magia, psychomanipulacja i wiele innych czy interesuje was to zagadnienie jak i każde z poszczególnych? Osobiście zajmuję się tymi zagadnieniami od 15 lat i sporo z nich do bzdety i pranie mózgu ale nie które jak np .Psychomanipulacja , Zielarstwo , Wampiryzm Każdej możliwej opcji oprócz tej z filmów jest możliwy stwierdzę nawet że oczywisty w swej prostocie i działaniu .
Człowiek rodzi się miękki i słaby a umiera twardy i mocny-- Lao Tsy
https://www.youtube.com/watch?v=DTZaU5vwhXg
minimalista94
Introrodek
Posty: 20
Rejestracja: 27 maja 2014, 21:13
Płeć: mężczyzna

Re: Okultyzm i inne takie .

Post autor: minimalista94 »

Kiedyś interesowałem się huną, psychotroniką i trochę NLP. Uczyłem się świadomych snów, OOBE oraz słuchałem I dosera. Znam także książki Kiyosakiego typu milioner w jeden dzień. Dziś trzymam się od tego wszystkiego z daleka. Miałem przez pewien czas do czynienia z marketingiem sieciowym (Amway itp.), więc o manipulacji dowiedziałem się wystarczająco :roll: . Uważam, że takie tematy wymyślane są tylko dla pieniędzy, żadnej prawdy w tym nie ma. Jeżeli ktoś mówi, że na niego coś działa np. oobe, oznacza to, że albo manipuluje albo został zmanipulowany, sprzedaje te oszustwa albo ma schizofrenię. Kiedyś był temat tulpy. Zgodzę się, że potrafi ona przemówić... wtedy kiedy dorobimy się schizofrenii ... cała tajemnica magii 8) . Takie jest moje zdanie na ten temat.
Polecam darmową książkę "Sprzedawcy złudzeń" Erica Scheibelera. Otwiera oczy na wszystko.

Pozdrawiam :)
I(89%) N(25%) T(1%) J(22%)
Awatar użytkownika
Agon
Krypto-Extra
Posty: 850