Strona 44 z 62

Re: Gry komputerowe

: 17 lut 2018, 18:23
autor: highwind
Eeeee, to w takim razie biorę z dystansem twój brak komputera. Telefon to dzisiaj praktycznie to samo, tylko z mniejszym monitorem. Jest już nawet laptop, do którego wkłada się telefon, jako jego serce obliczeniowe. Granica się zaciera, witamy w PC master-race :P

Re: Gry komputerowe

: 17 lut 2018, 18:29
autor: maugo
Nie jestem na tyle obeznana w technologii żeby używać telefonu jako komputera, tak myślę przynajmniej. Jak dla mnie telefon to Social media, kontakty i jakieś drobne dokumenty tekstowe.

Re: Gry komputerowe

: 30 mar 2018, 12:35
autor: maestroeniks
Z tego co zauważyłem jest tu kilku fanów produkcji Paradoxu ja jestem jednym z nich. Moimi ulubionymi grami jest Crusader Kings 2 choć w 1 też grałem oraz Stellaris( była to pierwsza gra jaką kupiłem po założeniu konta na Steam). Ogólnie mówiąc jestem fanatykiem gier strategicznych w których trzeba trochę "spocić" umysł oraz czasem pogrywam w jakiegoś RPG tak dla odreagowania.

Re: Gry komputerowe

: 01 kwie 2018, 6:50
autor: jubei
A co myslicie o minigierkach? Typu flashowe. Ja kiedyś trafiłem na gierki flashowe skutnika 10 gnomes. Obecnie już nie we flashu http://www.mateuszskutnik.com/ ale w archiwum znajdziecie. Swietna seria równiez submarine.

Re: Gry komputerowe

: 11 kwie 2018, 2:21
autor: s1a3p1a1
A to flash jeszcze dycha? Adobe uprawia dzisiaj nekromancję, a niedawno była to wręcz nekrofilia! W wiki artykuł odnośnie ich technologii zaczyna się od wyrazu "deprecated" - i całkiem słusznie. Pisanie w tej technologii nie było takie znowu proste i choć efekty były ciekawe, przypominały wbijanie pinezki cegłą.

Już dawno nie widziałem nic opartego o flash, choć masa stron wymaga zainstalowanej wtyczki. Nie wiem jednak po co. Ciągle się to to chce aktualizować i zżera kolejne megabajty, próbując jednocześnie instalować dziadostwo pt. "McAfee Security". Ugh.

Re: Gry komputerowe

: 19 kwie 2018, 10:27
autor: jubei
Flash był fajny tylko sie crashował albo zawieszał przeglądarkę, Zaniżał statystyki Mozilli i był kolcem w d.. na ich otwarty, bezpluginowy web. Takie cuda jak we flashu i bracie shockwaves to żaden canvas/html5 nie robił. Dopiero potem jak weszła technologia WebGL mozna robic gry z ładna grafiką, ale widzisz gdzieś gry w webgl? Bardzo mało ich jest i a jak jest to dużo pobierać trzeba. Dla mnie to porażka przenosić kod gry na javascript/webgl. Lubie innowacje, jest emscripten jest ASM.js ale to nie jest praktyczne. Widac gdzie to prowadzi bo ludzie chcieli nawet implementować webCl.... po co.
Oprócz kilku zajebistych demek, które popchneły zaawansowanie techniczne przeglądarek, nic sie na to nie wydaje. Najlepsze obecnie demo webgl to https://playcanv.as/e/p/44MRmJRU/, duże wymagania, nowa wersja przeglądarki, nowe sterowniki, webgl 2.0, web workers i co tam jeszcze.
Na flasha mozna cuda robic, jest tez unity to samo bo plugin trzeba ale jest fajna strzelanka na przeglądarke http://www.nplay.com/BeGone/

W pewnym momencie zrobił się syf, flash miał mnóstwo awarii zgłaszanych do Mozillii, instalował siez crapem (normalny uzytkownik internetu zawsze odznaczał automatyczne aktualizacje i instalował z pewnych źródeł....i było czysto) no i adobe odpusciło widząc jak mozilla atakuje. Nie ma takiego wsparcia a poradzili by sobie z awariami. Otwarte standardy to nr 1., to konieczność, flash był ich przeciwieństwem, ale szkoda że tak adobe odpuściłi i reszta, bo robili nawet wtyczke wersje na androida. Takie fajne mini gry we flashu np http://www.mateuszskutnik.com/submachine/ cała seria submashine.

Re: Gry komputerowe

: 24 kwie 2018, 10:26
autor: krawka
ja gram na PC w Wiedźmina i czasem w minecratf ale powoli przerzucam sie na psx

Re: Gry komputerowe

: 24 kwie 2018, 11:34
autor: Coldman
Zacząłem trochę w Hurtworlda pykać

Re: Gry komputerowe

: 26 kwie 2018, 22:53
autor: s1a3p1a1
Po przeglądnięciu kolejnych modyfikacji do serii "Stalker", ze smutkiem doszedłem do wniosku, że to gniot. Nadal pamiętam zapowiedzi pierwszej części i różnice są po prostu przytłaczające. O ile znajdzie się kilka ciekawych rozwiązań i technik, tak czuję, że potencjał drzemiący w teorii nie znalazł ujścia do praktyki, w żadnym aspekcie. Seria jest po prostu mała ciałem, a wielka duchem. Żaden mod nie jest w stanie tego zmienić.

Re: Gry komputerowe

: 28 kwie 2018, 13:13
autor: djaq
Przechodzę pomału Wolfesteina: New Order, a już w kolejce czeka Batman: Arkham Knight :D

Re: Gry komputerowe

: 13 cze 2018, 21:35
autor: Polan
E3 przeszło z hukiem, jak co roku konferencje dopisały masą żenujących scenek.
https://www.youtube.com/watch?v=yfI3AeIzSfE

Re: Gry komputerowe

: 14 cze 2018, 20:52
autor: Marten
Na targach Ubi ogłosiło, że do 18 czerwca można ściągnąć za darmo "For Honor" -> https://free.ubisoft.com/promotions/for_honor/26/ raz przypisana gra do konta zostaje na stałe, polecam bo gra naprawdę spoczko: https://youtu.be/rKYndu-Hqkc :)

Re: Gry komputerowe

: 16 cze 2018, 13:37
autor: s1a3p1a1
Takoż samo na E3 padła wreście informacja, o kontynuacji "Dying Light" - całkiem unikatowej produkcji Teklandu. Pytanie, czy wyciągną wnioski ze wszystkich gaf, jakie tam popełniono... Póki co bowiem chwalą się wielkością mapy - jak swojego czasu deweloperzy od "DayZ"...

Zaczęło się od "Dead Island", a którego nie wytrzymałem i wywaliłem z dysku po ~dobie rozgrywki. Jego nadstawka pt. "Riptide", także nie miała nic ciekawego do powiedzenia. "DL", to zabieg kosmetyczny - zmiana nazwy i wprowadzenie nieco głębszych postaci - jeśli w ogóle można mierzyć przepastność w kałuży. Gra zaciekawiała głównie mapą i elementami parkouru. Możliwością wspinania się po tym, co wcześniej stanowiło przeszkodę. Oczywiście z wyłączeniem ścieżek tarasowanych przez niewidzialne ściany świata, bądź questów. Bo takowe dalej były. Warto także nadmienić muzykę i efekty specjalne - szczególnie symulację wiatru w wysoko położonych miejscach. Miało się realne wrażenie przebywania na dużej wysokości. Grę niestety grzebały beznadziejne postacie, brak opcji podejmowania wyborów, pseudo surwiwal i o wiele przejaskrawione zombiaki, często o nadludzkich mocach. Wszystko to było oplątane miernej jakości fabułą, której już nawet nie pamiętam - bo i po co? Nie było to ani ambitne, ani zabawne...
Nie zmienia to faktu, że gra była w pewien sposób intrygująca. Może jakimś cudem deweloperzy wyciągną wnioski i nie będą podążać tą samą drogą, co chociażby Bethesda, która również coś nie coś zapowiedziała. Chociażby "Fallouta", który nie uczy się na błędach.

Re: Gry komputerowe

: 05 lip 2018, 22:03
autor: Polan
Nie wiem ile osób tu kojarzy serię Red Faction? Jedyna gra w której na multi można do znajomego krzyknąć "uważaj ściana" po tym jak się przez przypadek te ścianę w jego kierunku wysłało :D. Fizyki zniszczeń z tej gierki do dzisiaj zdaje się nikt nie pobił. Ostatnio odświeżyli 3cią część, zdaje się by lepiej na nowszych sprzętach działała. Ot taka ciekawostka.
https://www.youtube.com/watch?v=jRnn94RoluI

Re: Gry komputerowe

: 05 lip 2018, 22:09
autor: Coldman
Kupiłem Don't Starve i sobie teraz pykam