Re: Gry na konsolę
: 20 sty 2017, 20:06
A ktoś obadał VR organoleptycznie? Jeśli tak, to jak wrażenia?
Wydaje mi się, że dla mnie to zbyt intensywne i męczące.
Wydaje mi się, że dla mnie to zbyt intensywne i męczące.
Miejsce spotkań ludzi takich jak Ty!
https://introwertyzm.pl/
Miałem okazję sprawdzić Oculusa ale tylko na dosyć statycznych "idź, obejrzyj, znajdź" gierkach. Mam też od niedawna Vive, kiedyś przez byłem prostym code campie z holones-ami (to bardziej Augmented Reality jak Virtual no ale). PS-owego nie sprawdzałem, chociaż okazja była, ale nie wierzę by konsole były w stanie uciągnąć porządny VR + ograniczenia są tam aż nadto widoczne już na papierze. Z takiego porównania wyszło mi że jak VR to tylko na stojąco z kontrolerami w każdej łapie. Imersja z światem jest wtedy znacznie lepsza. Wtedy nawet problemy w stylu "widać trochę czerni między pikselami" czy frezowania na soczewkach jak w Vive łatwo po prostu przegapić, bo się skupiasz na tym co się dzieje do tego stopnia. Zdarzyło mi się np. parę razy po zdjęciu google zdziwić w którym miejscu pokoju wylądowałem i w którą stronę patrzę.Radek pisze:A ktoś obadał VR organoleptycznie? Jeśli tak, to jak wrażenia?
Wydaje mi się, że dla mnie to zbyt intensywne i męczące.
Akurat z tego, co dowiedziałem się z opinii i recenzji, wynika że PlayStationowe VR pod względem jakości wyświetlania obrazu wypada lepiej niż konkurencja PC-towa dzięki zastosowaniu pewnych rozwiązań technologicznych. Pomimo gorszych rozdzielczości nie widać tej "ramki" dookoła pixeli, a dzięki jakiejś tam tajemnej metodzie ekstrapolacji i przewidywania ruchu kamery, nie odczuwa się też mniejszej ilości FPSów. No i jest dużo tańsze.Polan pisze:PS-owego nie sprawdzałem, chociaż okazja była, ale nie wierzę by konsole były w stanie uciągnąć porządny VR
mniejsza liczba fpsów to nie tyle przewidywanie ruchu, co czas reakcji kamery. 30fpsów mniej to dodatkowe 5ms opóźnienia w obrazie. Chyba że faktycznie to już jakiś układ w googlach ogarnia z tą interpolacją. Niby mało, ale przy dynamicznym machaniu łbem może to prowadzić do większych szans na zwrócenie obiadu.highwind pisze:Akurat z tego, co dowiedziałem się z opinii i recenzji, wynika że PlayStationowe VR pod względem jakości wyświetlania obrazu wypada lepiej niż konkurencja PC-towa dzięki zastosowaniu pewnych rozwiązań technologicznych. Pomimo gorszych rozdzielczości nie widać tej "ramki" dookoła pixeli, a dzięki jakiejś tam tajemnej metodzie ekstrapolacji i przewidywania ruchu kamery, nie odczuwa się też mniejszej ilości FPSów. No i jest dużo tańsze.Polan pisze:PS-owego nie sprawdzałem, chociaż okazja była, ale nie wierzę by konsole były w stanie uciągnąć porządny VR
nowsze rzeczy
na PS3
Tactics Ogre: Let us Cling Together! Gdyby tylko ta jedna gra istniała na PSP, to i tak warto byłoby mieć tę konsolę.Restless Dream pisze:PSP