Związek z introwertykiem

W tym dziale rozmawiamy o radościach i problemach, jakie dla introwertyków wynikają z bycia w związku.
Maniatoja
Intronek
Posty: 50
Rejestracja: 23 lis 2018, 16:07
Płeć: kobieta

Związek z introwertykiem

Post autor: Maniatoja »

Witajcie, jestem tu nowa, wiele przede mną czytania, poznawania, rozumienia.
Cieszę się, że tu trafiłam.
Ale do rzeczy. Mam cechy introwertyka, ale jest ich o wiele za mało, żeby rozumieć kogoś, kto jest typowym introwertykiem. Kogoś bardzo niebieskiego wg stuctogramu. Ja jestem zielona więc pewnie dlatego mam w sobie dużo empatii dla takiej osoby. Jeszcze więcej zainteresowania i kiełkujące uczucie.
Poznałam kilka tygodni kogoś, kto jest intrygujący. Przez to, że taki inny jeszcze bardziej interesujący. Tyle, że nie rozumiem wielu reakcji. Chcę jednak rozumieć, dlatego tu piszę. Zależy mi na tej relacji.
Jak to zazwyczaj mówią o relacji z introwertykiem, jest to ktoś spokojny, zrównoważony, miły. Mój , nazwijmy go K. ma ogromną wiedzę w dziedzinie, która i dla mnie jest ważna. Imponuje mi tym. Gdy o tym mówi, otwiera się, pokazuje bezwiednie jak bardzo ta wiedza jest szeroka. Ja patrze z zachwytem, który potem jego krępuje. Tyle, że to szczery zachwyt. Także nad tym jaki ma system wartości, jak wygląda, jak się zachowuje. Wydawać by się mogło, że to ideał. Tyle tylko że ja nie mam pojęcia jak go interpretować.
Na początku był bardzo wylewny. Jak powiedział, że jest introwertykiem, to nie byłam z tego powodu do takiej opinii przekonana. Bardziej przekonał mnie wynik stuctogramu - sama jestem po takim szkoleniu.