Życie studenta - mieszkanie ze współlokatorami

Dział forum, w którym poruszane są tematy dotyczące kontaktów międzyludzkich, a także problemów w relacjach, których przyczyną może być introwersja.
Awatar użytkownika
martata
Introrodek
Posty: 13
Rejestracja: 05 lis 2009, 13:45
Płeć: nieokreślona

Życie studenta - mieszkanie ze współlokatorami

Post autor: martata »

Mam nadzieje,ze nie bylo jeszcze takiego watku. Zakladam go, bo sama jestem studentka, mieszkam z trzema dziewczynami (wszystkie ekstra, jedna skrajnie ekstra ;/) i zastanawiam sie jak wy sobie radzicie, mieszkajac , codziennie obcujac z osobami, ktore was nie znaja, i tym bardziej nie maja pojecia o waszej potrzebie spokoju i przebywania w samotnosci :).
Ja momentami mam ciezko. z jedna z dziewczyn mieszkam juz 1,5 roku, a ta nadal potrafi, spotykajac mnie rano w kuchni, zapytac: a Ty co taka zla jestes??? (podczas gdy wcale nie jestem... poprostu nie chce mi sie gadac, bo wstalam 1 minute temu?) rozmawialysmy pare razy, i wie,ze jestem intro, ale chyba nie do konca to do niej dociera... wiekszosc ekstrawertykow mysli chyba,ze kazdy czlowiek wyskakuje z lozka jak z procy, szerokim usmiechem wita nowy dzien i zagaduje wszystkich ludzi, ktorych spotka: hej, co tam? na ktora do szkoly idziesz? ale masz ladna pizamke......blablaaa. tak wlasnie jest z ta skrajna ekstrawertyczka :/ dziewczyna ''atakuje'' kogo moze, bo nie moze wytrzymac jak nie otwiera buzi. sama sie do tego przyznaje. nieraz puka do mnie, wchodzi i mowi: a przyszlam, bo tamta sie uczy i nie mam do kogo buzi otworzyc... (???) :D jeszcze jej nie powiedzialam,ze strasznie mnie meczy, ale zamierzam jej to uswiadomic, bo dlugo tak nie pociagne. chyba nie ma wiekszego nieszczescia dla introweryka, niz trafic na takiego ''napastliwego'' ekstrawertyka.
a jakie Wy macie doswiadczenia ze swoimi wspollokatorami?
Awatar użytkownika
higsa
Rozkręcony intro
Posty: 345
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:49
Płeć: kobieta
Lokalizacja: Higsolandia