Parę moich utworów

Muzyczne rekomendacje, preferencje i zainteresowania. Dział tylko na temat muzyki.
Awatar użytkownika
Meroz
Wtajemniczony
Posty: 5
Rejestracja: 19 paź 2017, 15:37
Płeć: mężczyzna
Enneagram: 5w4
MBTI: INTJ
Lokalizacja: Trójmiasto

Parę moich utworów

Post autor: Meroz »

Cześć. Zechciałby jakiś znawca muzyczny ocenić parę moich utworów na soundcloudzie? Co należy poprawić itp.
Bardzo mi na tym zależy, bo dopiero co rozwijam działalność i zaczynam czuć pasję :) Ogólnie na wszystkich opiniach mi zależy.
Z góry dzięki!

https://soundcloud.com/user-53399251
Awatar użytkownika
Nathas
Rozkręcony intro
Posty: 292
Rejestracja: 08 paź 2017, 21:37
Płeć: mężczyzna
Enneagram: 4w5
MBTI: ISTJ
Lokalizacja: lubuskie

Re: Parę moich utworów

Post autor: Nathas »

Znawcą nie jestem i na tworzeniu muzyki na kompie się nie znam, więc odpowiem z pozycji słuchacza. Uderza monotonia, prawie wszystko oparte na umcyk-umcyk i jazda na tym od początku do końca. Jeżeli w utworze - a już czysto elektronicznym szczególnie - nie ma żadnych zmian tempa to zwyczajnie wieje nudą i ciężko dotrwać do końca. Więc póki co wielki plus, że takie krótkie :>
..:: Nie zmusisz nikogo żeby cię pokochał, ale zawsze możesz zamknąć go w piwnicy, żeby rozwinął się u niego syndrom sztokholmski ::..
_-szara-_
Zagubiona dusza
Posty: 1
Rejestracja: 30 sty 2020, 9:46
Płeć: kobieta
MBTI: INTJ

Re: Parę moich utworów

Post autor: _-szara-_ »

Nie jestem znawcą tworzenia muzyki syntetycznej, jednak mam trochę doświadczenia w komponowaniu muzyki na 'prawdziwych' instrumentach. Mogę napisać jakie są moje odczucia, z perspektywy osoby zajmującej się innym rodzajem komponowania.
Po przesłuchaniu kilku Twoich utworów myślę, że poznałam mniej więcej twój styl. Większość z Twoich dzieł ma brzmienie nadające się do jakiegoś soundtracku z gry, co może być zarówno wadą jak i zaletą.