Mieszkanie z rodzicami

Dział forum, w którym poruszane są tematy dotyczące kontaktów międzyludzkich, a także problemów w relacjach, których przyczyną może być introwersja.
Awatar użytkownika
Misiaczek
Intronek
Posty: 28
Rejestracja: 23 gru 2022, 17:33
Płeć: kobieta

Mieszkanie z rodzicami

Post autor: Misiaczek »

Chciałabym Was zapytać czy mimo osiągnięcia pełnoletniości, ukończenia studiów itp. mieszkacie bądź mieszkaliście kiedyś przez dłuższy czas z rodzicami? Jeśli tak, to jak się Wam z nimi układa/ło i czy mając taką możliwość zmienilibyście ten stan rzeczy?
Awatar użytkownika
KierowcaInrzynier
Intronek
Posty: 43
Rejestracja: 27 gru 2022, 21:42
Płeć: mężczyzna
Enneagram: 5w4
MBTI: INTP

Re: Mieszkanie z rodzicami

Post autor: KierowcaInrzynier »

Odkąd zacząłem studia wynajmuję kwaterę, jednak dość często wracałem do domu (studiuję 50km od domu rodzinnego).
W tej chwili nie chcę już wracać do domu. Mam wrażenie, że przebywając tam przesiąkam jego atmosferą, która jest nie za dobra. A tak to tutaj tak jakby nabywam nową, niezależną od kogokolwiek osobowość.
Awatar użytkownika
Rafael
IntroManiak
Posty: 642
Rejestracja: 04 lip 2022, 22:01
Płeć: mężczyzna
Enneagram: 9w1
MBTI: ISFJ
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mieszkanie z rodzicami

Post autor: Rafael »

Podobny temat już był. Dotyczył wyprowadzki od rodziców. Tam rzecz szła głównie o to, czy warto się wyprowadzać nawet wtedy, gdy relacje z rodzicami są w porządku.
Ale rozumiem, że są nowi użytkownicy i o tym nie wiedzą.
https://www.introwertyzm.pl/viewtopic.php?t=3672


A co do pytania to literalnie moja odpowiedź brzmi nie, bo ojciec się wyprowadził gdy miałem 15 lat, potem podobnie zrobiła mama. A ja zostałem sam, tam gdzie byłem. A że natura nie znosi próżni... to wolne miejsce wkrótce zostało zapełnione. :kiss:

Obecnie od 5 lat mieszkam ponownie z mamą, bo jestem niepełnosprawny, a mama jest po 80-tce i też potrzebuje wsparcia. Gdybym miał możliwość to bym zmienił, ale nie jestem cudotwórcą. :swiety: