https://store.steampowered.com/app/6943 ... _Infusion/
Tak powinny wyglądać gry. Najlepszy fragment od 00:12 do 9:57.
Po srace AAA od dużych wydawców nie będzie co zbierać.
Gry komputerowe
- Anemone
- Introrodek
- Posty: 12
- Rejestracja: 01 lis 2025, 15:49
- Płeć: kobieta
- Enneagram: 1
- MBTI: INTJ
- Lokalizacja: Kielce
Re: Gry komputerowe
Mam wielki sentyment do serii Syberia, oby zremasterowana wersja części 1 mnie nie zawiodła.
https://www.youtube.com/embed/rWzZm5fQU ... TDwTuHP6TR
https://www.youtube.com/embed/rWzZm5fQU ... TDwTuHP6TR
If you're going through hell, keep going.
-
patha
- Intromajster
- Posty: 467
- Rejestracja: 18 sty 2016, 5:12
- Płeć: mężczyzna
- Enneagram: 5w4
- MBTI: INTP/J-T
Re: Gry komputerowe
Zawiodłem się na JA3, gra jest nudniejsza niż JA2 ,mimo nowoczesnej grafiki. Głębia psychologiczna postaci też ucierpiała niestety przez nowoczesność - próbowano stworzyć scenariusz dowcipny i nieco komiksowy - a wyszły postacie jakby napisane przez zespól nastoletnich Julek.
Najwięcej ucierpiała walka, bo cały sens tej gry jest w walce. Brak widoków taktycznych - osłon i pola widzenia. Mapy są mniej zróżnicowane mimo całej nowoczensej grafiki - mniej obiektów za krótymi można się ukryć, mniejsza róznorodnośc terenów na mapach.
Walka polega glównie na waleniu do przeciwników ze snajperek z dystansu, tak aby nie podeszli bliżej.
Brakuje takich akcji jak z dwójki typu podchodów do jakiegoś trudnego przeciwnika, który się zabunkrował z budynku, aby zaskoczyć go od tyłu.
Loot jest losowy, ubogi i mało satysfakcjonujący, zupełnie nie związany z samą klasą przeciwników - czyli np. z przeciwnika z shotgunem może wypaść AR.
No nie wciągnęło mnie tak jak dwójka.
Najwięcej ucierpiała walka, bo cały sens tej gry jest w walce. Brak widoków taktycznych - osłon i pola widzenia. Mapy są mniej zróżnicowane mimo całej nowoczensej grafiki - mniej obiektów za krótymi można się ukryć, mniejsza róznorodnośc terenów na mapach.
Walka polega glównie na waleniu do przeciwników ze snajperek z dystansu, tak aby nie podeszli bliżej.
Brakuje takich akcji jak z dwójki typu podchodów do jakiegoś trudnego przeciwnika, który się zabunkrował z budynku, aby zaskoczyć go od tyłu.
Loot jest losowy, ubogi i mało satysfakcjonujący, zupełnie nie związany z samą klasą przeciwników - czyli np. z przeciwnika z shotgunem może wypaść AR.
No nie wciągnęło mnie tak jak dwójka.